6.7 C
București
21 decembrie 2024
AcasaTehnologieVrei un site de eCommerce care să îți aducă rezultate?

Vrei un site de eCommerce care să îți aducă rezultate?

Articole asemanatoare

Vrei un site de eCommerce care să îți aducă rezultate?

Dorești să activezi în domeniul eCommerce? Sau ai deja...

Cum să alegi sistemul potrivit pentru închiderea teraselor

Închiderea unei terase poate transforma un spațiu exterior într-un...

Actele necesare pentru dezbaterea succesiunii. Ce documente să pregătești

Moștenirea reprezintă nu doar un moment de reflecție emoțională,...

Cum alegi panourile sandwich tip ALP pentru un sistem de ventilație optim

Într-un mediu în care aerul curat și ventilarea eficientă...

Dorești să activezi în domeniul eCommerce? Sau ai deja un website și nu știi cum să îl optimizezi pentru a-l transforma într-unul de succes? Există câteva soluții inteligente care pot schimba complet experiența de cumpărare a clienților pe site-ul tău și îți cresc șansele de a obține rezultatele de business pe care ți le dorești.

O agenție de marketing online formată din experți cu skill-uri diversificate cum este Web Ventures îți poate oferi soluții de Web Development care să îți transforme website-ul într-unul estetic și ușor de utilizat. În plus, poți beneficia și de alte servicii: spre exemplu, o strategie de Digital Marketing sau servicii de advertising plătit care să te ajute să ajungi mai aproape de obiectivele tale de conversii sau vânzări.  

Iată ce elemente ar trebui să conțină website-ul tău de eCommerce pentru a fi atractiv:

  1. Cum ar trebui să arate homepage-ul?

Pagina principală a site-ului este cea care creează prima impresie în mintea clienților tăi. Sunt suficiente doar câteva secunde pentru ca aceștia să își formeze deja o percepție conturată asupra brandului tău și, implicit asupra produselor sau serviciilor pe care le oferi. De aceea, un homepage trebuie să aibă un aspect profesionist, ușor de urmărit și de utilizat, dar și o ierarhie logică a secțiunilor.

Iată ce nu ar trebui să lipsească din homepage și cum te poate ajuta o agenție de marketing digital:

  • Numele și logo-ul brandului tău, dar și o propoziție unică ce îl definește (Unique Value Proposition) și un set de caracteristici care îl fac diferit față de concurență (diferențiatori).
  • Coșul de cumpărături, categoriile principale de produse și ofertele.
  • Informații despre livrare și link-uri către politica de retur sau termenii și condițiile de utilizare a website-ului tău.
  • Social Proof: testimoniale sau review-uri reale din partea clienților.
  • Modalitățile prin care clienții pot lua legătura cu tine.
  1. Dar un landing page?

Un landing page cu un design simplu, cât mai clar și intuitiv, care să includă ofertele sau campaniile tale, poate fi un instrument important pentru a convinge utilizatorii să facă o achiziție. O agenție de marketing online te va ajuta cu titluri și descrieri cât mai clare ale ofertelor și reducerilor, cu mesaje Call-to-Action relevante și ușor de înțeles și va adăuga și testimoniale sau review-uri reale din partea clienților. La fel de important este și designul responsive, care să arate aspectuos indiferent de dispozitivul de pe care este accesat site-ul.

  1. Cum ar trebui să arate o pagină de categorii de produse și pagina de produs?

Regulile se aplică și în cazul altor pagini de pe site-ul tău, dacă îți dorești să le asiguri o experiență cât mai bună clienților. 

Pagina sau paginile care includ categoriile de produse ar trebui să conțină nume de categorii de produse și subcategorii cât mai clare și intuitive care să le permită clienților tăi să descopere cât mai rapid ce își doresc. Un design simplu, dar și posibilitatea de a filtra produsele (în funcție de preț și de alte elemente) sau etichete care să indice ofertele sunt elemente care nu trebuie să lipsească.

Paginile tale de produs trebuie să fie realizate astfel încât să convingă clienții să facă o achiziție. Alături de imagini sau videouri de cea mai bună calitate cu produsele tale, e important să ai titluri clare și descriptive ale acestora, suficient de scurte pentru a apărea în întregime în căutările din Google. Mesajele Call-to-Action clare, prețurile cât mai vizibile, review-uri sau testimoniale pentru produse, dar și mesajele care induc ideea de cantitate limitată sau urgență sunt la fel de importante.

  1. Dar coșul de cumpărături?

Dacă vrei să le oferi o experiență cât mai bună utilizatorilor și chiar să îi convingi să revină, o agenție de marketing online se va asigura că paginile tale de checkout (coșul de cumpărături, pagina cu opțiuni de plată, formularul de facturare și livrare, sumarul comenzii etc.) arată la fel de profesionist și că acestea au un design cât mai aerisit și intuitiv. Nu trebuie să lipsească informații precum: preț, cantitate, discount, opțiuni de livrare, alte beneficii, suma totală de plată, data estimată a livrării, metode de plată și informații clare de contact pentru magazinul tău online.
Ai întrebări sau dorești să colaborezi cu echipa Web Ventures? Te invităm să ne contactezi!

Ultimele articole