1.6 C
București
1 decembrie 2022
AcasaDiverseCe poti face cu ajutorul platformei Easy SSM in gestionarea securitatii si...

Ce poti face cu ajutorul platformei Easy SSM in gestionarea securitatii si sanatatii in munca

Articole asemanatoare

Cum îți pregătești locuința pentru sezonul rece?

Acum că sezonul rece începe să se instaleze cu...

Cum de a mobila o terasă pe tot parcursul anului?

Amenajarea unei terase care să fie funcțională pe tot...

Care sunt prioritățile unui responsabil de mediu într-o organizație?

Din cauza schimbărilor climatice care apar ca urmare a...

Gestionarea corectă a deșeurilor chimice – ce aspecte sunt prioritare? 

Firmele care activează în industria chimică generează o cantitate...

Care sunt principalele categorii de lapte praf?

Oricare ar fi motivul pentru care apeleaza la hranirea...

Modificarile legislative, aparitia de noi norme in domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si existenta unor reglementari specifice pentru anumite sectoare de activitate nu sunt de natura sa usureze munca unui manager in gestionarea companiei. Ajutat de o aplicatie SSM, antreprenorul va avea mai mult timp sa se ocupe de afacerea sa, lasand procedurile de securitate a muncii si informarile specifice ale angajatilor in seama unei baze digitale inteligente. 

Iata cum poate fi folosita platforma Easy SSM in sprijinul managerilor de intreprinderi si cum se poate organiza eficient acest domeniu necesar in functionarea unei firme.

Mai simplu si mai usor cu Easy SSM

Easy SSM este o aplicatie online, care nu trebuie instalata pe calculatorul firmei si se poate accesa de pe orice dispozitiv smart cu ajutorul unui cont de utilizator si al unei parole. Ea asigura managementul securitatii muncii si al situatiilor de urgenta si este de un real ajutor in munca unui antreprenor, intrucat are rolul de a micsora substantial timpul de raspuns, precum si costurile in aceste domenii.

In platforma digitala se introduc datele referitoare la angajati, domeniul de activitate, sediile de lucru si utilajele aferente, iar aplicatia genereaza documentatia necesara, fisele de protectie a muncii si alte acte necesare pentru indeplinirea tuturor conditiilor de siguranta si a documentelor legale care vor fi solicitate in cazul unui control din partea institutiilor statului abilitate.

Aplicatia Easy SSM are rolul de a usura munca si atributiile managerilor sau ale departamentului specific dintr-o companie referitoare la securitatea si sanatatea muncii, la situatiile de urgenta si la instruirea personalului pentru adoptarea unui comportament de natura sa contribuie la siguranta si o calitate buna a conditiilor de munca. Platforma este creata de specialisti in SSM si SU, cu experienta de peste 15 ani si vine in intampinarea nevoilor intreprinderilor, indiferent de marirea acestora, capitalul social, numarul de angajati sau cifra de afaceri. 

Easy SSM se utilizeaza usor, in cativa pasi: introducerea in baza de data a firmei, angajatilor, apoi instruirea online, dupa care afacerea poate beneficia de avantajele platformei, printre care emiterea fiselor SSM/SU, semnaturile electronice ale angajatilor si gestionarea online a tuturor procedurilor cerute de lege.

Ultimele articole

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Vă rugăm să introduceți numele dvs. aici