17 C
București
9 octombrie 2024
AcasaDiverseCe poti face cu ajutorul platformei Easy SSM in gestionarea securitatii si...

Ce poti face cu ajutorul platformei Easy SSM in gestionarea securitatii si sanatatii in munca

Articole asemanatoare

Top 5 hobby-uri periculoase

Majoritatea activităților noastre de zi cu zi sunt tot...

La ce sa folosești robotul de bucătărie? Iată 10 întrebuințări!

Te-ai gândit vreodată cât de mult timp pierzi în...

Când poți să dai celui mic supă de pui?

În primii ani de viață, alimentația bebelușului este un...

Procesul din spatele cafelei proaspăt prăjite: De la boabe la ceașcă

Cafeaua proaspăt prăjită este apreciată pentru aroma sa intensă...

Afecțiuni specifice mamelor care alăptează

Alăptarea este o perioadă esențială atât pentru mamă, cât...

Modificarile legislative, aparitia de noi norme in domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si existenta unor reglementari specifice pentru anumite sectoare de activitate nu sunt de natura sa usureze munca unui manager in gestionarea companiei. Ajutat de o aplicatie SSM, antreprenorul va avea mai mult timp sa se ocupe de afacerea sa, lasand procedurile de securitate a muncii si informarile specifice ale angajatilor in seama unei baze digitale inteligente. 

Iata cum poate fi folosita platforma Easy SSM in sprijinul managerilor de intreprinderi si cum se poate organiza eficient acest domeniu necesar in functionarea unei firme.

Mai simplu si mai usor cu Easy SSM

Easy SSM este o aplicatie online, care nu trebuie instalata pe calculatorul firmei si se poate accesa de pe orice dispozitiv smart cu ajutorul unui cont de utilizator si al unei parole. Ea asigura managementul securitatii muncii si al situatiilor de urgenta si este de un real ajutor in munca unui antreprenor, intrucat are rolul de a micsora substantial timpul de raspuns, precum si costurile in aceste domenii.

In platforma digitala se introduc datele referitoare la angajati, domeniul de activitate, sediile de lucru si utilajele aferente, iar aplicatia genereaza documentatia necesara, fisele de protectie a muncii si alte acte necesare pentru indeplinirea tuturor conditiilor de siguranta si a documentelor legale care vor fi solicitate in cazul unui control din partea institutiilor statului abilitate.

Aplicatia Easy SSM are rolul de a usura munca si atributiile managerilor sau ale departamentului specific dintr-o companie referitoare la securitatea si sanatatea muncii, la situatiile de urgenta si la instruirea personalului pentru adoptarea unui comportament de natura sa contribuie la siguranta si o calitate buna a conditiilor de munca. Platforma este creata de specialisti in SSM si SU, cu experienta de peste 15 ani si vine in intampinarea nevoilor intreprinderilor, indiferent de marirea acestora, capitalul social, numarul de angajati sau cifra de afaceri. 

Easy SSM se utilizeaza usor, in cativa pasi: introducerea in baza de data a firmei, angajatilor, apoi instruirea online, dupa care afacerea poate beneficia de avantajele platformei, printre care emiterea fiselor SSM/SU, semnaturile electronice ale angajatilor si gestionarea online a tuturor procedurilor cerute de lege.

Ultimele articole